Day 127

林俊杰/金莎---期待爱



俊杰:my life 一直在等待
空荡的口袋
想在里面放一份爱
why 总是被打败
真的好无奈
其实我实实在在
不管帅不帅

俊杰 金莎:想要找回来
俊杰 金莎:自己的节拍
俊杰:所以这一次
俊杰 金莎:我要勇敢大声说出来
林俊杰 金莎:
期待期待你发现我的爱
无所不在我自然而然的关怀
你的存在心灵感应的方向
我一眼就看出来
是因为爱

我猜你早已发现我的爱
绕几个弯越靠近越明白
不要走开
幸福的开始就是放手去爱
Just love this song very much... it a song for a Taiwan drama [原来我不帅] 片尾曲.
I hear my friend say the drama not bad. Is about a guy (actor: JJ Lim) always thought that his is handsome, until a day he meet a girl and fall in love in her. Than the girl treat he like very cold and show no interest to he, than he realise that he is not really that handsome?? Sorry if the story abit lame... LOL... cause that what I know. I haven't watch that drama yet. But the story is all about how hard JJ Lim chase the girl he like.

0 comments:

Post a Comment

 
MyMelodyn Diaries © 2017 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops